מצלמת אבטחה – אחד הפתרונות היעילים ביותר למניעת פריצה לעסק

היום כמעט כל סוג של עסק זקוק למצלמת אבטחה, על מנת לעקוב אחר הנעשה בעסק וכמובן להרתיע את העובדים והלקוחות מפני פריצה וגניבה של סחורה. 

לא פעם ניתן לשמוע על מצבים בהם הלקוחות או העובדים גנבו סחורה מהמחסנים של העסק, או לחילופין, גנבו כסף מהקופה. 

בחלק מהמקרים מדובר על מבצעים מתוחכמים יחסית, הכוללים שיתוף פעולה של העובדים עם הגנבים. אך באמצעות התקנה של מצלמות אבטחה תוכלו להבטיח לעצמכם בקרה מלאה על הנעשה בעסק, מאחר וניתן לשלב בין מספר מצלמות שונות, שיבטיחו לכם כיסוי מלא.

 מומלץ לשלב בין מצלמות דמה, שמיועדות להרתעה של פריצות וונדליזם, לבין מצלמות נסתרות שנועדו לתפוס את הפורצים או הגנבים בשעת מעשה. 

כדאי להקפיד על מצלמות שמיועדות לצילום בחושך, על מנת להבטיח לעצמכם צילומים באיכות גבוהה, שתוכלו להעביר למשטרה.

מצלמת אבטחה – אחד הפתרונות היעילים ביותר למניעת פריצה לעסק

חשוב לזכור כי אומנם מצלמות האבטחה אינן מסוגלות לעצור פיזית את הפורצים, אך בשילוב עם אמצעי אבטחה נוספים תוכלו למנוע פריצות. 

מצלמות האבטחה יכולות להספיק על מנת להרתיע את הפורצים, מאחר ורוב הפורצים יעדיפו לפרוץ לעסק שאינו מכיל מצלמות. 

במידה ותהליך הפריצה כבר התרחש והמצלמות שלכם מחוברות למוקד, ככל הנראה שניידת תישלח באופן מידי לבית העסק. לכן במידה והמצלמות לא הרתיעו את הפורצים, המוקד כבר יטפל בהם. 

מצלמות אבטחה המצויות בתוך העסק יוכלו לספק צילום ברור ומדויק של הפורצים, במטרה לתעד את הנעשה במקום. 

חשוב כמובן להיעזר בשירותיה של חברה מקצועית ואמינה שמתמחה בתחום, על מנת להבטיח לעצמכם את המצלמות ופתרונות האבטחה היעילים ביותר בשוק. 

אנשי החברה אמורים להגיע לבית העסק ולספק ייעוץ מקצועי לגבי מיקום ההתקנה האידיאלי עבור המצלמות השונות וכמובן שירותי התקנה ברמה הגבוהה ביותר.

מצלמות אבטחה ופתרונות אבטחה נוספים לעסק שלכם

היום מומלץ לשלב מספר אמצעי אבטחה שונים, במטרה למנוע פריצות לבית העסק. 

מעבר למצלמות אבטחה איכותיות, המותקנות באופן מקצועי, מומלץ לשלב גם מערכת אזעקה. 

מערכת אזעקה מקצועית המותאמת לצרכי העסק שלכם תוכל לספק לכם שקט נפשי ואף למנוע פריצות לעסק. 

רוב הפורצים יירתעו למשמע האזעקה ויעדיפו להימלט מהמקום, במקום להמשיך בביצוע העבירה. 

מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע מהתחום, מאחר וסוג אמצעי האבטחה המתאים ביותר עבורכם יהיה תלוי באופי העסק, היקף הפעילות וצורכי האבטחה שלו. 

בחלק מהמקרים יהיה צורך בהתקנה של מצלמות אבטחה אנליטיות, שנועדו לזהות אנשים ורכבים, בעוד שבמקרים אחרים ניתן יהיה להסתפק באינטרקום ובקרות כניסה לעובדים. 

אנו ב- iSeeYou נשמח לספק לכם מצלמות אבטחה מתקדמות ופתרונות אבטחה יעילים ומשוכללים, המותאמים באופן מושלם לצרכי העסק שלכם. אנו מקפידים להגיע פיזית לבית העסק, לסרוק את השטח ולהציע את ההצעה האידיאלית ביותר עבורכם, תוך כדי הקפדה על מגבלות התקציב. צרו קשר!