מערכת ספירת קהל בחנות במרכז הקניות, מאפשרת גם לכם להיות דרך קבע עם היד על הדופק.
איך מערכת שכזו תורמת לכם ואיך היא הפכה רלוונטית אפילו יותר בעקבות משבר הקורונה?
לא אחת נאמר כי עסק מצליח הוא עסק שמכיר היטב את הקהל שלו. אפשר להתווכח על האלגוריתם של נוסחת ההצלחה, אך דבר אחד בטוח: בעת שתכירו את הדפוסים, ההתנהגויות וההרגלים של הלקוחות שלכם, תוכלו רק להרוויח.
לדוגמא: כבעלי חנות במרכז הקניות, עליכם לקבוע כמה אנשי צוות יעבדו בכל משמרת. מה ישפיע על החלטתכם? תנועת הלקוחות בכל שעה ביום.
מערכת ספירת הקהל יכולה לסייע לכם לקבל את ההחלטה המקצועית, הכלכלית והשירותית ביותר.
באפשרותכם להפיק דו"ח דרך המערכת, באמצעותו תוכלו לקבוע כמה אנשי צוות יעבדו בכל משמרת:
בין השעות 09.00-15.00 מספיק עובד אחד
בין השעות 15.00-22.00 נדרשים שלושה אנשי צוות
ביום שישי ובמוצ"ש שני עובדי צוות
אתם יכולים ליהנות מהמון כניסות לחנות שלכם, אך מה שמעניין אתכם בעיקר הוא כמה לקוחות רכשו מכם מוצר ותרמו להכנסות שלכם.
נתונים שכאלו בעלי ערך, והודות להם תוכלו לעשות בדק בית, לשנות, לשדרג ולייעל מהלכים בפעילות העסקית שלכם. לדוגמא:
בכל יום נכנסים לחנות כ-880 מבקרים
בפועל, רק 39 מהם קנו מכם והפכו לקוחות
במידה והמספרים האלו אינם מייצגים את המטרות שלכם, תוכלו לפעול על מנת להגדיל את מספר העסקאות:
תגבור של איש צוות נוסף שיצליח להעניק שירות ללקוחות
בחנות בגדים – הוספת תא מדידה נוסף לרווחת הלקוחות
שינוי מבנה החנות, סידור הסחורה והעיצוב הכללי
מעבר לתרומתה של מערכת ספירת קהל לפעילות העסקית שלכם, הרי שהיא גם מסייעת לכם לשמור על החוק.
כידוע, כל חנות במרכז הקניות יכולה להכיל כמות מוגבלת של רוכשים.
לרוב, על דלתות החנויות תלוי שלט המגדיר מראש את מקסימום הרוכשים האפשרי.
מערכת הספירה מאפשרת לכם להיות בבקרה מלאה דרך קבע, וכך לשלוט על קצב כניסת הקונים לחנות.
מערכת ספירת קהל מתאימה לשימוש יום יומי, אך בעיקר במועדים ואירועים בהם אתם צופים תנועת קונים גדולה יותר:
בתקופת החגים כשמרכזי הקניות עמוסים
באירוע מיוחד כדוגמת אירוע השקעה למוצר נחשק
עם פתיחת עונת הסיילים וכן הלאה...
לשמחתכם, החנויות במרכזי הקניות נפתחו! מעבר לכך שאתם שואפים להעניק שירות מעולה לקהל הלקוחות שלכם, גם חשוב לכם לשמור על בריאות הציבור.
כידוע, כל חנות במרכז הקניות, מחויבת לפעול בהתאם לנהלים וההנחיות. ספירת קהל במרכזי קניות מבוצעת כיום על ידי הנהלת הקניונים וגם על ידי בעלי החנויות בעצמם.
הודות למערכת החכמה, גם אתם יכולים להגביל את כניסת הלקוחות לחנות:
מטרת העל: בריאות הלקוחות
נמנעים מקנסות גבוהים
לא מסתכנים בצו סגירה לחנות